ELAk salatu du ibilgailuak bide publikotik kentzeko lehiaketak lanpostuak suntsitu eta zerbitzuaren zati bat pribatizatu duela Iruñean

Gainera, ibilgailuak zaintzeko zerbitzuan 582 ordu gutxiago emango dira, eta horrek langile kopurua murriztea ekarriko luke. Hala ere, Udalak administrarien orduak luzatu nahi dituenez, garabi-tasa ordaindu ondoren ibilgailuak entregatzeko prozesua behin betiko pribatizatzeko saiakera dela uste du ELAk. Orain arte, Dornierreko langileek agenteei 'laguntza' ematen zieten, baina agiri berrian funtzio hori pribatizatzen da.
2019ko urrian Udaltzaingoak zerbitzu honetatik atera zituzten, zonalde urdineko langileen esku utzita. Gaur egun zerbitzuaren pribatizazioa bultzatzen ari da. Gainera, Udaletxearen aurkako sententzia bat dago, Udaltzaingoa funtzio horietatik kanpo uzteagatik.
Horrez gain, lan-egutegiak jasotzen ditu baldintza-agiriak, garabietako eta administrazioko langileen lan-baldintzetan aldaketak eragingo dituztenak.
Horregatik guztiagatik, ELAk salaketa jarri du Kontratuen Administrazio Auzitegian, ordu-murrizketak eta lan-baldintzen balizko aldaketak bertan behera uzteko.
ELAren ustez, onartezina da Iruñeko Udalak zerbitzuak pribatizatzen jarraitzea, zerbitzuaren orduak murriztea eta langileen lan-baldintzak aldatzea.
Gaur egun, 11 txofer mekanikok, arduradun batek eta 4 administrarik ematen dute zerbitzua, eta ibilgailuen zaintza beste enpresa bati azpikontratatuta dago. Dornierreko enpresa-batzordea ELAko 3 ordezkarik, UGTko 3k, LABeko 2k eta CCOOko batek osatzen dute.