Gipuzkoako bidaiarien Garraioa
ELAk ez du hitzarmena sinatu ez delako lanaldia aski murrizten eta ez delako bermatzen langile guztien erosahalmena
Hala ere, presioaren ondorioz, patronalak bere burua behartuta ikusi zuen murrizketaren inguruko aipamena jasotzeko. Baina, ELAren ustez, egindako azken proposamena ez zen aski, eta ontzat ematen du 1.777 orduko jarduna. Gainera, akordio horrek jasotzen du jardunaldia murriztuko dela Espainiako gobernuak hala erabakitzen badu. Hau da, akordioak hartutako konpromisoa honakoa da: Madrilen dekretu bidez lanaldia murrizten badute, murrizketa hori aplikatuko da sektorean. Ondorioz, akordioak espainiar Estatutik etor daitekeen lege aldaketaren menpe utzi du murrizketa.
Horregatik guztiagatik, eduki ekonomikoetan aurrerapausoak daudela ikusita ere, ELAk ez du hitzarmena sinatu. Izan ere, KPI igoera ez da kontzeptu guztietan ematen, eta bi kategorietan ez da ELArentzat gutxienekoa izan beharko lukeen soldataren langa gainditzen. Zigorretan ere neurriak gogortu dira.
Hori dela eta, ELAK ezetz esan dio hitzarmen horri.